Teknoloji

Türk Telekom’un dijital asistanı TiTi’den müşteri deneyimine tam destek

Türk Telekom’un yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi 2023 yılında da sağladığı dijital destek ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırdı. Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin %93’ünü 7/24 hizmetle başarılı bir şekilde karşıladı. TiTi, 2023 yılında 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi. 

Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom, müşteri deneyimini odağına alan ürün ve hizmetleriyle yenilikçi teknoloji çözümlerini sunmaya devam ediyor. Türk Telekom, müşterilerinin güncel ihtiyaçlarını gözeterek hayata geçirdiği yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi ile ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan web sitesi üzerinden müşterilerine anlık olarak destek sağlıyor.

‘Tüm faaliyetlerimizin merkezinde güçlü müşteri deneyimi var”

Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak insanı merkeze alan yaklaşımımız ve müşterilerimizin beklentilerine yönelik ürün ve servislerimizle yenilikçi teknoloji çözümleri geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini zenginleştirmek ve etkileşimi artırmak için hayata geçirdiğimiz araçlardan biri de Kasım 2022’de hizmete sunduğumuz yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi oldu. TiTi ile Türk Telekom web sitesi üzerinden müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizle ilgili taleplerine çözüm sağlıyoruz. Müşterilerimize 400’e yakın başlıkta hızlı bir şekilde destek veren TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.

Kişisel bir asistan gibi dijital destek sağlıyor

Müşterilerinin yaşadığı sorunlara çözüm bulan TiTi, güçlü yapay zekâ yetkinliğiyle üst düzey bir deneyim sunuyor. Türk Telekom müşterileri yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi’den, geçmiş ve güncel faturalar, bakiye kullanımı, arıza sorgulama, müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun tarife ve paket satışı başta olmak üzere 400’e yakın konu hakkında yardım alabiliyor.  Bu sayede müşteriler ihtiyaçlarını TiTi üzerinden zaman kaybetmeden hızlı bir şekilde karşılayabiliyor. Ayrıca TiTi, kullanıcıların aradıkları hizmeti daha hızlı bulmalarına yardımcı oluyor. 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştiren TiTi, müşteri taleplerinin yüzde 93’ünü başarıyla sonlandırdı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

selendiajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu